reklama

10 študentských a profesorských výrokov, ktoré ma dostali

Vysoká škola je fascinujúca skúsenosť. Človek si zrazu uvedomí, že je v tom sám. Je to však najkrajšia časť života mladého človeka. Moja mama mi to celé vysvetlila v jednej vete: "Cestovné a knihy ti zaplatím, ale chlast a baby si kamarát hradíš sám!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Už teda viem, že každá sranda niečo stojí, ale výroky ľudí, ktorých počas štúdia stretnete sú na nezaplatenie. Prinášam vám výber desiatich, ktoré podľa mňa za niečo stoja a zároveň charakterizujú nielen bratislvské študentsvo.

1. Po skúške - "Prešli sme aj napriek snahe profesora."

2. Po výstúpení z linky 39/x13 - "Ranný gruppen sex je fajn vec."

3. V Ponorke pomáhajú človeku zo zeme - "Vedúci! Muž cez palubu!"

4. Profesor počas prednášky k praveku - "XY tisícročí p.n.l. sa žena začala podobať na človeka."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Od tohto momentu som na tej prednáške nebol ani raz.

5. Prvý týždeň v škole a profesor sa pýta - "Koľko kníh prečítate za týždeň?"

6. Veta, ktorá nás desí - "Teším sa na vašu zápočtovú písomku."

7. Po zápočtovej písomke - "Pre veľký úspech si to zopakujete."

8. Študenti nemenovanej "prvotriednej" fakulty v električke - "Panebože! Mám školu 3 dni do týždňa, ja to nedám!"

9. Východniar maturuje nad lístkom na MHD - "Kde mam šturiť toten listok?!"

10. Východniar zmešká spoj - "Poraželo by totu električku!"

Maximilián Stredanský

Maximilián Stredanský

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 21 rokov, som absolventom gymnázia v Nitre a v súčasnosti študentom druhého ročníka učiteľstva anglického jazyka a literatúry a histórie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Zaujímam sa o politiku, učiteľstvo a rôzne humanitné vedy. Zoznam autorových rubrík:  Z domovaSpoza hranícVoľby do NR SR 2010Iné z môjho peraPoézia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu